Agency Masterclass (SMMA)
- Review 2022

Home » Agency Masterclass (SMMA) – Review 2022

Agency MasterclassDe Agency Masterclass van Mitchell Weijerman en Jia Ruan. Je ziet het steeds vaker op internet verschijnen: Social Media Marketing Agency’s (SMMA), in het Nederlands ook wel Social Media Marketing Bureau’s (SMMB) genoemd. Steeds meer mensen richten een eigen bedrijf op het internet op. 

Ook jij kan dit doen! Althans, dat wordt beweerd door de jonge self-made miljonairs Mitchell, Virgil en Jia van team Unstoppable. 

Is de Agency Masterclass een interessante cursus om te volgen om zo een eigen SMMA te starten? 

We will tell you al the secrets!

Inhoud toon

1.0 Oprichters van de Agency Masterclass - Team Unstoppable

Mitchell Weijerman is samen met Jia Ruan en Virgil Brewster oprichter van Team Unstoppable. Allen zijn succesvolle ondernemers die online hun geld verdienen. Zo is Jia vooral bekend van verkopen via BolMasterclass en Mitchell van de nieuwe cursus Agency Masterclass, waar deze review ook over gaat.

Mitchell, Jia en Virgil hebben alle drie hun krachten gebundeld en deze mooie nieuwe cursus opgezet. Deze nieuwe cursus van Mitchell Weijerman over het starten van een Social Media Marketing Agency, heeft echter een totaal andere aanpak dan het verkopen via Bol of geld verdienen door dropshippen. 

Je leert in deze cursus geen fysieke producten te verkopen, maar hoe je een winstgevende Social Media Marketing Agency opricht. Een echt eigen bedrijf dus!

Lees deze recensie goed door, voordat je ‘m gaat kopen. Niet voor iedereen zal deze cursus namelijk een succes worden. Je hebt er namelijk wel bepaalde karaktereigenschappen voor nodig. Alleen als je bereid bent jezelf te ontwikkelen en bij te leren, zal het een succes kunnen worden.

Doordat Mitchell, Jia en Virgil zelf ervaring hadden met adverteren, konden ze deze kennis gebruiken om hun eigen producten ook op deze manier te promoten. We hebben dus te maken met professionals!

1.1 Mitchell Weijerman: de kracht van de Agency Masterclass

Mitchell Weijerman is de kracht van de cursus Agency Masterclass. Hij coacht mensen over het verdienen van geld op het internet. Dit heeft hij niet altijd gedaan, want hij werkte hiervoor een periode bij het bekende bedrijf Google

Met zijn werk bij Google in Syllicon Valley als Online Consultant verdiende hij een goed maandsalaris en kon hij het zich veroorloven om in een mooie villa te wonen, maar hij was niet gelukkig met het werk dat hij verrichte. Hij werkte tenslotte nog steeds voor een baas en kende geen vrijheid. Dit leidde ertoe dat Mitchell Weijerman een ander pad ging bewandelen.

Hij maakte dan ook de overstap om voor zichzelf te beginnen. Mitchell had een eigen zaak had waarmee hij miljoenen verdiende. De Engelstalige cursus die hij daar verkocht, was ‘Digital Nomad Accelerator‘. Daar is ook een Facebookgroep van met 18.000 leden. Internationaal is Mitchell Weijerman dan ook bekend. Het was in deze periode dat hij in contact kwam hij met Jia Ruan. 

>> Lees hier de volledige review over Mitchell Weijerman

Mitchell Weijerman

Bedrijfsinformatie

Unstoppable Lifestyle B.V.

Nieuwezijds Voorburgwal 104,
1012 SG te Amsterdam

2.0 Wat is een Social Media Marketing Agency (SMMA) in het kort?

Als je een eigen Social Media Marketing Agency wilt starten, moet je natuurlijk wel weten wat dat inhoud. 

In het kort: als Social Media Marketeer, ga jij voor andere bedrijven advertenties plaatsen op Social Media Platforms. Dit is dus niet beperkt tot het plaatsen van berichten op Facebook of Instagram. Het gaat om betaalde advertenties plaatsen. In principe zou een goede Marketeer al deze kanalen moeten kunnen inzetten. 

Als er dus wordt gesproken over een Social Media Marketing Agency, dan betekent dit dat jij een ‘Agency’ opricht, ofwel jij start een bedrijf. Het doel is daarbij dat jij de Social Media Marketing overneemt van andere bedrijven, in ruil voor betaling.

Het klinkt misschien eng om een eigen bedrijf te starten. Vind je jezelf te jong of te oud. Je kan het echter zo simpel mogelijk houden als je het zelf wilt. Wij gaan uit van het verdienmodel zoals de cursus aangeeft. Lees dit rustig door. Aan het eind van dit artikel kan je lezen of de SMMA wat voor jou is. Daar vind je een insider tip, om het zo simpel mogelijk te houden. 

2.1 Verdienmodel SMMA

Hoe gaat het in z’n werking: Jij hebt succesvol een bedrijf benadert dat jou in de armen wilt nemen voor hun Social Media Marketing. Gefeliciteerd!

We gaan in het voorbeeld even uit van een sportschool of personal trainer.

    1. Jij beheert vanaf nu de Facebookpagina en advertenties van het bedrijf.
    2. Je krijgt een vast bedrag per maand voor je diensten. Denk aan €1.000,- per maand. Dit wordt ook wel management fee genoemd. Beetje te vergelijken met een vast maandloon. 
    3. Je ontvang per maand een budget van ongeveer €750,-. Geen loon, maar budget. Dit geld ga jij besteden aan Facebookadvertenties. 
    4. Per maand zorg jij voor 15 nieuwe klanten
    5. Succes! Je haalt elke maand 15 nieuwe klanten binnen. Zij betalen hun abonnement van €500 alvast voor uit. Dat betekent een brutowinst van (15x€500,-) = €7.500 per maand voor het bedrijf. Hier gaan nog wel €1.000 fee vanaf en €750 aan advertentie budget, maar het bedrijf houdt dan nog zo’n €5.750 bruto over. Het bedrijf, bijvoorbeeld een fitnesscentrum is blij. Zelf hebben ze er niks voor te doen.  
    6. Jij blij, want je hebt zomaar €1.000 verdient voor een uurtje werken. Dat is jouw winst per klant. Je hebt de templates gebruikt, die je al had liggen en het was dus heel simpel.
    7. Heb je meerdere van zulke klanten, dan heb je een hoger maandloon dan de meeste mensen. 
    8. Hoe beter jij wordt, des te hogere management fee jij kan vragen.

Gratis Agency Masterclass-training!

Agency Masterclass

Maak nu al kennis met Mitchell! 

Je kan gemakkelijk meedoen
met het gratis Digital Agency Webinar
dat Mitchell heeft opgezet. 

2.2 Voordelen van SMMA voor het bedrijf

Voor jonge ondernemers is dit dus zeker een interessant verdienmodel. Dit keer hebben de jongere namelijk een stapje voor op de oudere generaties! 

2.3 Voordelen van een SMMA voor jou

Er zijn vele voordelen verbonden aan beginnen van een SMMA. Voor het gemak hebben we ze even onderverdeeld in Business voordelen en Privé voordelen.

2.3.1 Business voordelen

Jij beslist zelf wat je doet! Bovendien kan het oprichten van een eigen Social Media Marketing Agency je veel geld opleveren, waardoor je ontzettend veel succes kunt boeken op zakelijk gebied. Zorg er voor dat je het verdienmodel begrijpt. Dan zal uiteindelijk alles goed komen. 

2.3.2 Privé voordelen

3.0 Wat is de Agency Masterclass?

De Agency Masterclass van Mitchell Weijerman leert jou precies hoe je een succesvolle Social Media Marketing Agency opricht. 

Het is geen live training. De video’s zijn van te voren zijn opgenomen. Dat betekent dat jij ze in je eigen tempo kan volgen. Let wel op: je krijgt niet in een keer toegang tot de video’s! Er wordt namelijk gebruik gemaakt van een ‘dripping’ model. 

Dat betekent dat je de eerste week module 1 krijgt en pas de tweede week, toegang tot module 2. Voordeel dat je niet ineens overwhelmed wordt door de informatie en stopt, nadeel dat je (nog) geen overzicht hebt van wat je kan verwachten. 

Hieronder hebben we het in ieder geval al wel vast duidelijk voor je uitgewerkt! 

Altijd KORTING op de Agency Masterclass-training!

Agency Masterclass

Zet deze pagina vast in je favorieten 
en weet dat je altijd het laagste bedrag
betaald via onze site!

4.0 Inhoud van de Agency Masterclass

De Agency Masterclass is een videocursus van 7 modules en heeft in totaal 44 lessen. Elke module bestaat uit een een of meerdere video’s. De video’s variëren van 10 minuten tot 90 minuten. 

De Agency Masterclass bestaat dan ook uit verschillende modules. In de eerste en de tweede module gaat het voornamelijk over het creëren van de juiste mindset. Dit komt, omdat een mindset de basis is van het boeken van succes. 

Zonder een goede mindset, zul je niet ver komen. Je hebt het nodig om gemotiveerd, geïnspireerd en succesvol te zijn in het leven. Er zijn namelijk bepaalde denkwijzen die mensen ervan weerhouden om succes te boeken. 

Bij elk onderdeel kan je een PDF downloaden, zodat jij snel en makkelijk je opdrachten kan maken en aantekeningen kan noteren. Zo heb je alle info altijd bij de hand. 

4.1 Introductie & Kennismaking

Hoewel vele mensen de Agency Masterclass koppelen aan Mitchell Weijerman, komt Jia Ruan ook vaak voorbij. Jia start dan ook deze intro en kennismaking. Hij verteld je precies hoe het platform werkt, wat je te wachten staat en wat de beste aanpak is om van deze cursus een succes te maken.  

Jia weet je al direct te overtuigen waarom Mitchell dé persoon is die jou kan helpen starten met je eigen winstgevende SMMA. 

4.2 Module 1 'Mindset voor Succes'

Waar vele andere cursussen starten met een uitleg hoe hun verdienmodel werkt, starten Jia en Mitchell de cursus op een andere manier. Ze beginnen namelijk eerst met het uitleggen van wat een juiste mindset voor succes is. Iets waar Team Unstoppable echt een ster in is!

Je leert precies hoe rijke mensen denken en wat hun lifestyle is. Alleen maar zodat jij kan veranderen -lees succesvol-  kan worden.

De eerste module bestaat uit 8 onderdelen en een kennisquiz. 

  1. De weg naar Succes
  2. Denken als een Miljonair
  3. Secret of Being Rich
  4. Waarom een Agency starten?
  5. De wiskunde achter Financiële vrijheid
  6. Twee typen Agency’s
  7. De simpele methode voor het behalen van goede resultaten
  8. De kosten van een Agency

Er wordt hier duidelijk uitgelegd wat het fundamentele verschil is tussen de succesvolle ondernemers en de normale bevolking met hun 9-5 mentaliteit. Hoe komt het namelijk dat er zoveel verschillen zijn?

De eerste module is dan ook een module die redelijk veel informatie biedt als je nog niet bekend bent met een succesvolle mindset. Zeker een pré dus!

In de Agency Masterclass is alles netjes en overzichtelijk neergezet. Op deze manier hoef je niet zelf op zoek te gaan naar filmpjes op Youtube om jezelf te blijven motiveren. 

De eerste 3 onderdelen worden verteld door Jia Ruan. Pas later komt Mitchell Weijerman in beeld. Mitchell is een man van de praktijk. Hij vertelt je alles over de praktische en strategische zaken die jij nodig hebt voor een winstgevende Social Media Marketing Agency. 

4.3 Module 2 'Het nieuwe Paradigma'

Je zou denken dat je inmiddels genoeg ‘mindset’ informatie zou hebben. Echter bouwt Module 2 verder op Module 1. 

Waar Module 1 echt keek naar wie jij als persoon bent, hoe jij denkt en wat jij daaraan kan veranderen. Kijkt Module 2 naar de mentale kan van de consumenten. Je leert dus over ‘hoe consumenten denken’. 

De tweede module bestaat uit 5 onderdelen en een kennisquiz. 

  1. Het fundament eerst – Waarde creëren en waarde er uit halen.
  2. De dood van de websites – Traditionele websites vs. Social Media Marketing.
  3. Ken je verkeer – Het A.C.T. systeem.
  4. De perfecte klantenformule – Jouw perfecte doelgroep.
  5. Jouw identiteit voor succes – Hoe word je een ‘klantenmagneet’.

Dit is de enige online cursus die ik tot nu toe heb gevolgd, waarbij deze psychologische tips en tricks je zo duidelijk worden uitgelegd. 

Hoe kan jij er namelijk voor zorgen dat je meer waarde biedt aan de klanten? Waarom moet een klant bij jou zijn of haar producten kopen? Wat maakt dat jij beter bent dan de concurrent?

Je leert dus hoe jij aan klantenbinding kunt doen en hoe je hiervoor ook meer winst per klant krijgt. Wellicht is dít het geheim om veel geld te verdienen. Het is gewoon zorgen dat je inspeelt op de juiste combinatie van menselijk gedrag, psychologie en communicatie. 

Module 2 sluit af met een kennisquiz. Op deze manier weet je gemakkelijk of je al een beetje feeling hebt met de termen die er gebruikt worden. Dit verbaasde ons best, want zoiets verwachtte we niet. Het ‘leerelement‘ zit dus wel goed. 

4.4 Module 3 'Attract'

De eerste 2 weken zijn vooral bedoeld om alles in kaart te brengen. Waar sta je en waar wil je naar toe? In Module 3 gaan we de praktijk in. ‘Hoe’ kan je Facebook namelijk op een juiste manier inzetten? 

Het is een feit dat Facebook Ads dan ook erg populair zijn bij bedrijven. Een aangezien Mitchell Weijerman zelf ook deze tool gebruiken, weten we zeker dat ze er verstand van hebben. 

Deze module heeft 6 onderdelen. 

  1. Van wildvreemde naar tevreden klant – Lezen en aantrekken van klanten.
  2. Het perfecte lokaas – Zorgen voor genoeg kopers.
  3. Woorden die verkopen – Aansprekend schrijven.
  4. Het Facebook Platform – Gouden regels van Facebook.
  5. Jouw succesvolle Facebook Campagne – Facebook Campagne.
  6. Pablo Picasso’s geheim – Winnende campagnes opzetten.

Je kijkt mee op het scherm van Mitchell en leert precies hoe je een Facebook Campagne kan opzetten. Op deze manier hoef je dus eigenlijk alleen maar na te doen, wat Mitchell je laat zien. 

Je leert hoe je gerichte Ads maakt voor je klanten, namelijk door je klanten op een juiste manier aan te spreken. 

Het voordeel is in deze video’s is dat Mitchell je ook meteen laat zien wat je fout zou kunnen doen. Hij zegt bijvoorbeeld: ‘Als je hier op klikt, dan gebeurt er dit en dit…, en dat willen we niet, want we willen juist dat…’

Erg waardevolle informatie dus. Alles draait om het gebruiken én begrijpen van de  juiste termen.

Ook deze module sluit af met een kennisquiz. 

Eigen ervaring met Week 3

Wow, mijn hoofd zit echt vol van allerlei informatie deze week. Ik zeg dan ook eerlijk dat ik sommige filmpjes wel eens vaker heb gekeken, voordat ik alles echt begreep. 

Dat is ook wel het voordeel van zo’n online videocursus. Waar je in de lessen direct mee moet typen of schrijven en wel eens belangrijke dingen mist, kan je hier alles terugkijken. Je kan alles doen op je eigen tempo. 

Onthoud: Kwaliteit is beter dan kwantiteit! Beter alles GOED begrijpen en toepassen, dan snel en wellicht wat fouten maken.  

De Agency Masterclass staat in onze ogen gewoon gelijk aan een volledige opleiding. Het lijkt wel alsof we weer terug zijn op school. Nu wordt het alleen veel praktischer gemaakt en ben je veel meer gericht op zelf geld verdienen in plaats van werken voor een baas. 

4.5 Module 4 'Capture'

Module 4 geeft meer diepgang. Na de basisinformatie in de vorige modules leren we hier termen als Facebook pixel, splittesten en clickfunnels

Voor ons waren dit hele nieuwe termen en onze motivatie werd gelukkig weer getriggerd. In tegenstelling tot anderen, vinden wij nieuwe informatie juist fijn. Leren betekent namelijk: nieuwe kansen en nieuwe kansen betekenen vaak meer €’s!

Module 4 heeft ook weer 8 onderdelen en een kennisquiz. 

  1. De Giacorno Casanova methode – Doorslaggevende zaken bij internet marketing.
  2. De machine in elkaar zetten – ClickFunnels.
  3. Funnel Blueprints – Bleuprints en templates inzetten.
  4. Wat doen alle knoppen – Ontcijfering Facebook ads platform.
  5. De data interpreteren – Verdieping.
  6. De kracht van de Facebook Pixel – Gericht bezoekers aantrekken.
  7. Facebook ninja tricks – Automatiseren.
  8. Jouw ads schalen naar Succes – SplittestenSkippen wat niet werkt, houden wat wel werkt. 

Mocht je net nieuw zijn in de wereld van Online Marketing, is dit waarde van de bovenste plank. Dít is informatie die jij moet weten om te scoren. 

Ons leermoment..

Je leert in de cursus ook te ‘splittesten’. Dat is belangrijk om te doen, het is namelijk niet de bedoeling dat je doorgaat met adverteren, als het je niks oplevert. Iets wat wij pas te laat toepaste op onze eigen producten #stom! 

Splittesten is het uitproberen van soortgelijke advertenties, om te kijken welke advertentie het meeste geld oplevert. Waarna, je een van de minst winstgevende advertenties stopzet. Iets wat je normaal gesproken niet snel zal doen. 

Stoppen met adverteren gaat namelijk een beetje tegen jezelf in. Je bent toch begonnen met adverteren omdat je geloofde dat deze advertenties meer winst op zouden leveren? Hier leren ze je dus om 2 soortgelijke advertenties te maken en daarna alleen met de winstgevende advertenties door te gaan. Je leert dus heel veel testen, toetsen en nog meer testen. 

Verzamel dus zoveel mogelijk informatie over je doelgroep en wat zij willen zien. Alleen door deze data te verzamelen leer jij je doelgroep kennen én weet jij uiteindelijk waar zij hun geld aan gaan uitgeven. 

Wij hebben in ieder geval al iets nieuws geleerd!

4.6 Module 5 'Transform'

In module 5 leer je van alles over automatisering en e-mailmarketing. Deze module heeft in totaal 4 lessen.

  1. The money is in the followup – Kern van e-mailmarketing.
  2. Automatiseer jouw succes  – Creëren van Funnels.
  3. E-mail marketing Hacks  – Van onbekende, naar kopers.
  4. Train jouw klanten – Klanttevredenheid verhogen.

E-mailmarketing bestaat al lang, maar de techniek werkt nog steeds. In de jaren is het dan ook erg verbeterd. Nice, we like it!

4.7 Module 6 'Jouw eerste klanten binnenhalen'

Inmiddels is Mitchell al weer een tijd aan het woord geweest en komt Jia Ruan weer op het toneel. 

Jia’s enthousiasme is te begrijpen. Hij focust helemaal op de resultaten én op juiste mindset. Hoe zorg je er namelijk voor dat je niet te veel tijd en geld verspilt aan het vinden van de geschikte klanten?

Jia probeert deze vraag vakkundig uit te leggen. Hij heeft inmiddels de ervaring en aangezien dit het onderwerp is waar het om draait, luisteren we aandachtig. Wij willen namelijk net als jij, efficiënt en effectief omgaan met ons geld en niks verspillen.

De zesde module bestaat uit 6 onderdelen en een kennisquiz. 

  1. Waarom sales super belangrijk is – Psychologie achter het verkopen.
  2. Waar vind je de juiste klanten – Wat zijn de juiste klanten?
  3. Hoe jij geen tijd verspilt bij ‘Gatekeepers’ – Hoe ga je om met mensen die je in de weg staan.
  4. Het verkopen aan klanten – Door Virgel Brewser(!) – effectief verkopen en weerstand.
  5. Klanten onboarding proces – Papierwerk en administratie, contracten en andere juridische onderdelen. (We love Copy-Paste) 
  6. Klanten behouden – ‘Nee’ leren zeggen. Alles over klantencommunicatie.
  7. Bonus! – een eigen Plug-and-Play funnel beginnen. 

Maar hoe halen we de juiste mensen nu over om tot kopen over te gaan? Dat leert Jia je in deze module. Het gaat dan ook om het verkoopproces; de manier van communiceren naar de klanten en de psychologie; zorgen dat je perfect aan sluit bij de klanten, door aan te bieden wat zij missen. Met als doel dat zij op de lange termijn tevreden blijven. 

 

4.8 Module 7 'Schalen'

Met nadruk op de lange termijn. Module 6 richt zich deels op het eenmalige aankoopproces. Echter willen wij niet een enkele verkoop, maar meerdere verkopen.

Ja het is in het begin mega veel werk. Maar als je eenmaal de basis hebt staan, zal je merken dat het gaat lopen. Niemand anders kan het ook voor je doen. Het is tenslotte jouw Agency. 

Module 7 heeft 6 onderdelen en een kennisquiz. 

  1. Van oprichter naar CEO  – Virgil en Jia: hoe schakel je over van werken IN je bedrijf, naar werken AAN je bedrijf.
  2. Routine voor succes – Succesvolle routines.
  3. Bouw een dreamteam – Mensen in dienst nemen.
  4. De waarde van de tijd – Timemanagement
  5. Opschalen – Meer in minder tijd. 
  6. Million Dollar Business – Google Drive

In deze module wordt gericht gekeken naar succesvol ondernemen op de lange termijn. De Agency Masterclass gaat er van uit dat je soms dingen uitbesteedt. Laat een ander je werk doen, zodat je zelf minder actief bezig hoeft te zijn in je bedrijf. Dat betekent dus taken over laten aan andere mensen en door veel te automatiseren. 

Op deze manier ben je niet meer de oprichter, maar eerder de eigenaar. Je wordt van een werknemer in je bedrijf, de baas van een bedrijf. 

4.9 Bonus: Groepscoaching + live Coaching

Een pré van de Agency Masterclass is dat je elke week de mogelijkheid hebt om mee te doen aan groepsessies en live coaching, om zo extra kennis te krijgen. 

Zoals bij elke cursus of opleiding, heb je wel eens vragen of loop je ergens tegen aan.  Maar met de groepscoaching ben je altijd up-to-date van de laatste ontwikkelingen. Je kan dus gemakkelijk aangeven waar je tegen aanloopt. 

Er zijn dan ook meerdere coaches van Team Unstoppable aanwezig. Mitchell Weijerman, Jia Ruan en Vigril Brewster staan samen met de andere coaches van het team voor je klaar. 

4.10 Digital Agency Mastermind

Als je de Agency Masterclass volgt, krijg je ook toegang tot de besloten Digital Agency Mastermind groep. Deze groep bestaat uit top ondernemers die allemaal een eigen SMMA hebben of studenten die de training volgen. 

In deze community kan jij op elk moment je vragen stellen. Dat betekent dat je in contact komt met iedereen die kennis heeft, die jij nodig hebt!

Er zijn op dit moment meer dan 500 leden. Dat betekent dat de markt om een eigen Agency te starten nog klein is, vergeleken met de BolMasterclass. Genoeg kansen voor jou dus!

Gelijkgestemden met allemaal één doel: Financiële Vrijheid behalen. Je staat dus nooit alleen! 

 

Digital Agency Mastermind Facebook

Gratis Agency Masterclass-training!

Agency Masterclass

Enthousiast geworden? Maak nu al kennis met Mitchell! 

Je kan gemakkelijk meedoen 
met het gratis Digital Agency Webinar 
dat Mitchell heeft opgezet. 

5.0 Wat is de prijs van de Agency Masterclass?

De prijs van de Agency Masterclass is voor vele mensen een probleem en een drempel om te starten. Jammer, want het is een echte praktische opleiding. 

De Agency Masterclass kost 997 euro je kan dit ook verdelen in 2 termijnen van 597 euro. Als je betaald in termijnen, betaal je echter 197 euro meer dan nodig is. Spaar dan nog even door voor het totaal bedrag is ons advies. 

Je kan het ook gewoon zien als een reguliere opleiding. Alleen betaal je nu niet om later te zwaaien met een diploma, die door geen enkel bedrijf wordt gevraagd. 

Elke cursus kost geld. Een reguliere opleiding kost vaak al €2000 per jaar! Dan is dit zeker een schijntje als je je ook nog eens beseft wat je er mee kan verdienen. 

HBO 4 x 2000 euro is 8000 euro totaal. 
1x Agency Masterclass is 997 euro

Moet je nagaan wat je in die 4 jaar kan bereiken met je eigen Agency.  

Daarbij komt ook, dat de prijs er echt wel voor zorgt dat jij gemotiveerd bent en blijft. Je zal dus ook binnen the Digital Agency Mastermind alleen maar gemotiveerde en positieve mensen vinden. 

Zie de prijs daarom als een filter. Alleen de beste en meest gemotiveerde mensen zullen mee doen aan de cursus en het geld er voor over hebben. 

6.0 Andere Producten van Team Unstoppable

Team Unstoppable heeft inmiddels meerdere online curssusen voor je klaar staan. 

6.1 De Bol Masterclass

De Bol Masterclass is een training waarbij Jia Ruan zijn deelnemers leert hoe je zelf een online verkoop, ook wel e-commerce, bedrijf op kunt zetten en hoe de verkoop op de website Bol.com te werk gaat. Op deze manier probeert hij zijn deelnemers te inspireren en zijn ervaringen met hen te delen.

Omdat dit dus een product is van Jia Ruan, een self-made-miljonair, hebben wij het voor je onderzocht. Werkt deze methode namelijk ook voor ons en kan het voor jou een methode zijn om online geld te verdien. Go and see it for yourself!

>> Lees hier de Bol Masterclass review

6.2 De Unstoppable Mindset

Met de training genaamd Unstoppable Mindset probeert Jia Ruan mensen vooral te inspireren en kennis over te dragen. De naam zegt het eigenlijk al, de training gaat over hoe je een gelukkig leven kan leiden en hoe je een goede mindset ontwikkelt. 

Het gaat over onderwerpen zoals hoe je succes behaalt, maar ook hoe je zelf wilt zijn. Door middel van inspirerende verhalen probeert hij mensen te laten inzien dat je het leven zelf in de hand hebt en dat je je niet moet laten afleiden door externe factoren, maar zelf de touwtjes in handen moet nemen.

>> Lees hier de Unstoppable Mindset review

7.0 Zijn Mitchel Weijerman en Jia Ruan te vertrouwen?

We hebben nu alle video’s een keer gezien. Alle informatie is opgeschreven. Het voordeel van een videotraining is dat je de video’s altijd nog terug kan kijken. Dus als je een onderdeel wat onduidelijk vind, is dat heel niet erg. 

Over het algemeen zijn online cursussen nogal discutabel. Je staat namelijk niet direct in contact met de verkoper en weet van te voren nooit echt wat je direct koopt. We hebben deze cursus dan ook alleen aangeschaft omdat er een 14 dagen-niet-goed-geld-terug garantie was. 

‘Verdien €250,- per dag door deze cursus’ of ‘Welkom bij de 10K-per-maand-club’. Het zijn bedragen waar jij alleen maar van kan dromen. 

Let op, we zeggen het vaker: Deze claims zijn overdreven!

Geloof het allemaal niet zo makkelijk. Iedereen, elke internet ondernemer heeft voor zijn succes eerst keihard gewerkt. Dat geld dus ook voor deze cursus. Als jij een succesvolle eigen SMMA wilt oprichten, zul je er voor moeten werken. Je moet dus zeker weten dat je dit wilt. 

Als je geen eigen bedrijf wilt, is deze cursus niet geschikt voor je! Droom je wel van een eigen bedrijfje, maar wil je nog geen personeel in dienst? Dan is dat natuurlijk ook mogelijk. Jij beslist zelf hoe je je bedrijf vormgeeft!

7.1 Waarom zijn mensen dan toch negatief over Mitchell Weijerman en Jia Ruan?

De reden dat veel mensen negatief zijn over Mitchell en Jia, heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat ze zichzelf nogal populair voordoen. Ze claimen dat je snel geld kan verdienen. 

En, iets waar ouders veel moeite mee hebben, is dat Jia gezegd heeft dat hij het hele onderwijssysteem wilt veranderen. Ook promoot hij aan jongeren voor zichzelf te beginnen. Een eigen onderneming beginnen geeft alleen in het begin, veel onzekerheid. Iets wat ouders liever vermijden. 

De hele maatschappij is ingericht op een 9-5 mentaliteit. Als jij dus iets anders gaat doen, ga je tegen de stroom in en dat vinden veel mensen eng. 

Daarbij heeft de cursus nogal een prijskaartje én is het geen officiële opleiding. Je krijgt er dus geen diploma voor. Hoewel het prijskaartje in vergelijking met een reguliere opleiding in het niet valt. Voor een gemiddelde studie ben je tegenwoordig met een beetje geluk tussen de €8.000-€10.000 

8.0 Wat is het verschil tussen de SMMB Masterclass van Boyd Hoek en de Agency Masterclass?

In de Agency Masterclass van Mitchell Weijerman wordt er vooral ingegaan op hoe je je eigen social media marketing agency op kunt zetten. Mitchell is vooral gericht op de theorie

In Boyd Hoek’s SMMB Masterclass daarentegen zul je verder ingaan op de praktijk van een eigen Social Media Marketing Bureau onderwerp.

Het grootste verschil tussen de twee verschillende trainingen is hoe de training gegeven wordt. Zo zit er weinig verschil in het ontwerp van de trainingen, want deze zijn ongeveer hetzelfde. Het enige verschil dat je keuze tussen de twee trainingen kan beïnvloeden, is het feit wat je voorkeur is qua de manier van lesgeven. 

Zo geeft Boyd Hoek meer les op een praktische wijze en ligt bij Mitchell Weijerman de nadruk meer op de theorie. Met dit in je achterhoofd zou je een weloverwogen keuze kunnen maken tussen de twee verschillende trainingen.

9.0 Wat zeggen anderen over de Agency Masterclass?

Natuurlijk moet je nooit zomaar een online cursus aanschaffen. Dit zijn in ieder geval de meest betrouwbare sites en reacties die we konden vinden. Als je zelf op zoek gaat naar ‘Review Agency Masterclass’ dan kom je allerlei dubieuze reviewsites tegen. Niet doen dus!

9.1 Andere websites over de Agency Masterclass

Increasy.nl

‘De online videocursus bestaat uit meer dan 20 uur aan lesmateriaal. Het is geschikt voor alle leeftijden. Ook als je een fulltime baan hebt kun je de cursus simpelweg volgen. Immers leer je op je eigen tempo. Studeer je nog en heb je daarnaast een bijbaantje? Ook dan is de cursus zeker interessant. Misschien kan jij je bijbaantje straks al wel opzeggen!’

Bedrijvenconsultant.nl

‘De methode van de Agency Masterclass is ook geschikt voor passief inkomen. 100% passief inkomen bestaat niet echt, maar je kunt er wel flink bij in de buurt komen met deze methode. 80% passief inkomen bestaat zeker in mijn beleving.’

9.2 Succesverhalen van studenten

Review SMMA BramReview SMMA DenzelReview SMMA IchelleReview Masterclass Agency MelvinReview Masterclass Agency JaneiroReview SMMA Mika

9.3 Is de Agency Masterclass wat voor jou?

Wellicht heb je nog je twijfels of je wel of niet moet beginnen met de cursus. Een eigen bedrijf klinkt natuurlijk heel serieus. Mitchell, Jia en Virgil pakken de cursus dan ook echt goed en professioneel aan.

Ben jij liever meer op de achtergrond en ben je meer praktisch ingesteld? Houdt het dan simpel. Je hoeft ook niet direct met allerlei budgetten te gaan werken zoals in de uitleg verteld. Je kan ook simpel alleen een Facebookpagina bijhouden van een kleine winkel. 

De cursus is voor iedereen geschikt die het leuk vindt om met social media te werken. Je kan zelfs je eigen foto’s toevoegen en de advertenties helemaal naar je eigen hand zetten. 

10.0 Insider tips

10.1 Insider tip 1: Keep it simple

Voel je je niet prettig bij het kiezen van een groot bedrijf of te gaan werken met een budget? Start dan eerst met bijvoorbeeld het beheren van de Facebookpagina en het Instagram account van de lokale bakker, slager of kapper. 

We gaan in het voorbeeld even uit van de lokale bakker. Vraag hem of haar of je voor € 250,- per maand alle klantencontacten en berichten op Facebook en Instagram mag beheren. Dat betekent voor jou vaak maar 1-2 berichten of advertenties per week plaatsen en met de feestdagen iets extra’s. De keer dat een ontevreden klant reageert, ben jij professioneel genoeg om, in overleg met de bakker, een cadeaubon te regelen. 

Tevreden klant, positieve en professioneel opgelost probleem door jou >> is een tevreden bakker met professionele marketing

Zorg voor 10 van zulke bedrijven. In een rustige maand hoef jij dan maar 40 berichten op Facebook te plaatsen en je hebt een volledig maandsalaris. Dat is net iets meer dan 1 bericht per dag! #Easy

10.2 Insider tip 2: Als klanten weglopen

Het beste wat wij geleerd hebben en toepassen zijn eigenlijk de fouten van anderen. Kijk goed naar de adviezen die gegeven worden op het forum aan mensen die aangeven dat ze een klant verloren zijn. Luister naar de redenen die bedrijven geven als ze willen stoppen met diensten. 

Als een klant besluit te stoppen met je diensten kan dit 2 dingen betekenen: 
1. De klant is niet tevreden -> Je hebt een misser gemaakt in een van je advertenties of je advertenties leveren te weinig nieuwe klanten (lees inkomsten) op. 

Hoe reageer jij? – > Kan gebeuren, leer hiervan. Doe een tegen aanbod of je een maand gratis je dienst kan aanbieden om te ‘leren’ van je fouten. #Reflecteren als ondernemer is the key!

2. De klant is verzadigd. -> Een succesvolle personal trainer heeft ook maar 7 dagen in de week en kan daarom gewoon een overvol schema hebben. Het kan daarom goed dat een personal trainer zegt te stoppen met je diensten, omdat hij de klanten er gewoon niet bij kan hebben. 

Hoe reageer jij? -> Trek je dit nooit persoonlijk! Vraag juist nogmaals om een videoreview waarin hij duidelijk zegt, dat hij de klantenstroom niet aankon. Hoe bedoel je dit is de beste reclame als een klant stopt!?

10.3 Insider tip 3: Zorg dat je eigen (bedrijfs)profiel op orde is.

Voordat bedrijven over gaan tot een koop, zullen ze altijd onderzoek doen, naar wie jij bent. Je moet dus zorgen dat je eigen Facebookpagina op orde is, je LinkedIn, Instagram of Youtube. 

Gebruik dus niet een prive-email als ‘Mleentj18@gmail’ bijvoorbeeld.
Maar wel: NewMediaMarkering@outlook.com

Waarom zouden bedrijven investeren in jou, om hun marketing te doen, als jij je eigen marketing nog niet eens op orde hebt? 

Bouw vertrouwen op. Dan zullen ze sneller ook hun beslissing maken. Denk maar hoe jezelf aan de slag gaat. Zelf ga je ook eerst onderzoek doen, voordat je een aankoop doet. Klanten net zo. Wek dus vertrouwen op door je eigen bedrijfsprofiel goed op orde te hebben

11.0 Kritische opmerkingen

Als ervaren e-commerce medewerker, was er voor ons wel wat overlap met al bestaande kennis. Voor ons was de cursus daarom goed te volgen.

X Onderschat echter het echte contactmoment met bedrijven. Jij moet namelijk eerst een bedrijf zoeken en door middel van gesprekken hun overtuigen dat ze jou kiezen. Je zult dus een actieve houding moeten aan nemen én aan kunnen tonen dat jij over voldoende ervaring beschikt om het bedrijf meer succes te geven. Vind je geen bedrijf dat met jou samen wilt werken, dan zal je ook niks verdienen. 

X Het staat of valt met het zoeken van de juiste bedrijven. Ook word je niet volledig zelfstandig. Als een bedrijf een nieuwe advertentie campagne wilt starten, moet jij dat doen. Compleet passief inkomen is het daarom niet. Hoewel dit met de standaard templates die jij in de cursus leert gebruiken, wel al een stuk gemakkelijker voor je wordt gemaakt.

Er komen extra kosten bij de cursus. Denk aan het aanschaffen van enkele boeken als ‘Relentless‘ van  Tim S. Grover, ‘Secrets of the Millionaire Mind‘ van T. Harv Eker en ‘Deep Work‘ van Cal Newport. Ook het inschrijven bij de Kvk moet je zelf doen.

12.0 Conclusie

We hebben elk onderdeel doorlopen en onze aantekeningen genoteerd. Wij hebben ook zeker wel wat nieuwe dingen geleerd. Weggegooid geld is een cursus vaak niet, als je tenminste open staat voor nieuwe informatie. Daarnaast geven andere cursisten vaak ook een waardevolle input aan de cursus en benoemen ze zaken waaraan wij zelf niet denken.

Weet je precies wat je wilt en wil jij een Agency starten? 

Misschien vind je het nog een beetje vaag. Begrijpelijk. Het een vrij nieuw concept en word je op school niet geleerd. 

Nogmaals de voordelen en de nadelen. 

Doe mee met de Agency Masterclass! (ACTIE!)

Wil jij een succesvolle Agency? Probeer je dan niet te veel te focussen op het investeren en de bijkomende kosten. Het gaat er tenslotte om, hoeveel geld jij er mee kan verdienen. Elke ondernemer investeert eerst geld, en ontvangt het geld daarom later pas. Dít is ook precies waarom ondernemers vaak meer verdienen dan jij met je 9-5 baan. 

Dit is waarschijnlijk ook waarom de prijs wellicht zo hoog is. Team Unstoppable wilt natuurlijk gemotiveerde mensen in hun community. Ze hebben niks aan mensen die alleen maar lopen te klagen. Dat motiveert niemand. Jou dus ook niet! 

Dus als jij serieus en gemotiveerd bent, wacht dan niet langer! Je krijgt een complete cursus met:

  • Overzichtelijke informatie die jij direct kan toepassen
  • Geordende structuur biedt en op een effectieve manier de informatie leert
  • Standaard templates, zodat je niks zelf hoeft te verzinnen
  • Extra begeleiding en contact met andere cursisten

Zet jij vandaag al de eerste stappen naar financiële vrijheid? The choice is yours!

Agency Masterclass

Klik op onderstaande actie knop en zorg ervoor dat je niet onnodig meer betaalt voor de cursus!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.